Doakan Fasi KRj – Abang Ard Sakit

26 01 2009

untuk pengetahuan semua terutamanya peserta yang pernah ikuti KBM bersama KRJ.

Abang Ard atau Abang Azhar dari UTeM kini sedang gering selepas pulang dari KBM Sm Teknik Jasin (24-25hb Jan 09).

Beliau mengalami kegagalan fungsi kedua buah pinggang dan masih belum belum mendapat rawatan rapi.

Amat memerlukan sokongan padu dari semua dari segi semangat, kewangan dan DOA kalian.

sumbangan wang boleh disalur:
Bank Islam
04-015-02-042918-6

abang ard
012 4550297


Tindakan

Information

6 responses

26 01 2009
Muhammad Syafiee b. Khanapiah

assalamualaikum…. kepada abg ard saya doakan abg dapat harungi semua ini dengan sabar dan tabah… saya doakan abg agar sembuh daripada penyakit yang dihadapi… sesungguhnya ada hikmah disebalik yang berlaku ini… kuatkan semangat…

27 01 2009
eizzat

saya berharap abg ard cpt sembuh
dia dh bnyk bantu kami di teknik jasin
dari pulau pinang dia datang
saya akan igt abg ard

7 02 2009
Nor Raihan binti Mohd Tamin

salam….sentiasa igt pd Maha Pencipta untuk mendapat ketenangan diri…jg diri n jgn lupe tunaikan yang wajib…

Ameen, Syukran untuk doa Raihan, untuk pengetahuan Abang Ard sudah berada di samping keluarganya di Pulau Pinang. Doa yang berterusan dan benar akan sampai dan maqbul🙂 . Terima Kasih untuk pendaftaran ahli KRJ, anda orang Pertama mendaftar online.

9 02 2009
Atika

get well soon, abg ard. InsyaAllah

20 02 2009
syazwan

assalam abg saya ucapkan kpada abg ard saya akan sentiasa mendoakan akan kesihatan abg tabah kan diri ye semua ada makna nya k abg ard saya hnya dapat brdoa untuk kesejahteraan abg k……. jaga diri bbaik yg buruk dtg sya dan yg baik hnya dari ALLAH S.W.T…

21 02 2009
fazlyana

sy pelajar teknik jasin….
n doakan spye abg ard sihat cpt…
sentiasalah berdoa kepada Allah

Tinggalkan Jawapan

