Terima Kasih SM Teknik Jasin – Palestin

26 01 2009

Alhamdulillah

Kutipan sumbangan Palestin di SM Teknik Jasin berjaya mengumpulkan sebanyak RM2032.50

Terima kasih dan Tahniah kepada warga pendidik SM Teknik Jasin, Ibu Bapa pelajar dan seterusnya PelajarSM Teknik Jasin yang budiman di atas sumbangan anda semua.

Sumbangan anda akan disampaikan terus kepada rakyat Palestin 100%.

Terima kasih. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa baik kalian.

Ameen.


Tindakan

Information

7 responses

27 01 2009
eizzat

trima kasih kerana sudi dtg
harap bleh dtg lagi

27 01 2009
eqa

salam..for krj bagus anda wat majlis macam ni menguatkn smgat peljar tj.. macam kami bacth 2008

30 01 2009
ummi

Salam…,

Nak kami datang lagi? Mudah jer… Eizzat pakat2 la dgn kawan2 lobi kaunselor untuk jemput kami. Selain KBM ada program KBQ, KBS, KBR, KBAS, Kem kepimpinan……

JOM! BERSAMA KRJ!!!

ummi
SU KRJMELAKA

30 01 2009
eizzat

salam

tgk keadaan lah ummi
tp klau nk jd fasi pun bleh kan?

20 02 2009
zahid@wo

program krj adalah satu-satunye program yang pernah saya ikuti….program ini dpat membentuk satu semangat ukhuwah yang tinggi antara peserta2 lain…….thanx krj….n follow up 2 gak pn bez gk n dpat ingt semua perkara2 yang prnah di lalui

22 02 2009
Muhammad Syafiee b. Khanapiah

assalamualaikum…
ape dia program KBQ, KBS dan KBR tu???

22 02 2009
ummi

Wa’alaikumussalam….,

KBQ tu adalah Keindahan Bersama AlQuran, KBS pulak ialah Keindahan Bersama Solat, manakala KBR tu adalah Keindahan Bersama Ramadhan. Program KBQ dan KBS boleh dibuat berasingan ( setengah hari) atau digabungkan menjadi 1 hari.

KBR hanya dibuat di bulan Ramadhan dan terbuka kepada semua sekolah. Keutamaan diberikan kepada alumnikbm.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: